Regulamin sklepu internetowego Tup Tup
Zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
Składając zamówienie w sklepie, akceptujesz poniższy regulamin.
SPIS TREŚCI
1. Definicje
2. Kontakt ze Sklepem
3. Informacje ogólne
4. Zasady składania Zamówienia
5. Oferowane metody dostawy oraz płatności
6. Realizacja zamówienia
7 Prawo odstąpienia od umowy
8. Skutki odstąpienia od Umowy
9. Reklamacja i gwarancja
10. Dane osobowe w Sklepie internetowym
11. Zastrzeżenia
§ 1 Definicje
- Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca – osoba fizyczna – Marta Nowicka, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie Tup Tup Marta Nowicka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5882374342
- Klient – każdy podmiot, który dokonał zakupu za pośrednictwem Sklepu.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Sklep – sklep internetowy pod adresem https://tuptupgdansk.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zakładające zawarcie Umowy Sprzedaży Produktów ze Sprzedawcą.
- Produkt – dostępny w sklepie produkt/usługa będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, gdzie może on dokonać modyfikacji danych Zamówienia
- Formularz zamówienia – formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 2 Kontakt ze Sklepem
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Adres Sprzedawcy: ul. Stryjewskiego 20b/2; 80-611 Gdańsk
- Adres e-mail Sprzedawcy: tuptupgdansk@gmail.com
- Kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą: 726715156
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: Tup Tup Marta Nowicka 49 1140 2004 0000 3402 7843 3032
§ 3 Informacje ogólne
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
- Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
§ 4 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Zalogować się/zarejestrować w Sklepie (opcjonalnie)
- Wybrać Produkt, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
- Wypełnienie formularza wysyłkowego, tj. adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki.
- Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny)
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w terminie maksymalnie 3 dni roboczych.
- We wszystkich zamówieniach indywidualnych (wyłączając gotowe Produkty z zakładki „Dostępne od ręki”), klient ma prawo dokonać zmian w obrębie kolorystyki produktów jeśli nie wpływają one na cenę produktu a także drobną modyfikację zakupionych produktów, do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Sprzedającego. Aby upewnić się że dana modyfikacja jest możliwa prosimy o kontakt przed zakupem.
§ 5 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
– Paczkomaty Inpost
– Poczta Polska
– Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu terminu, adres: ul. Stryjewskiego 20b/2; 80-611 Gdańsk; tel. kontaktowy: 726715156
Za złożone zamówienie można zapłacić wyłącznie w formie przedpłaty, w zależności od wyboru Kupującego:
– Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
– Za pomocą platformy płatniczej PayU
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 Realizacja Zamówienia
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- płatności przelewem, płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami (może wiązać się to z naliczeniem dodatkowej opłaty za wysyłkę) lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
- Aktualny czas realizacji zamówienia widnieje na stronie i może się on zmieniać, lecz zostanie on niezmienny, po zgłoszeniu zamówienia i zawarcia umowy Sprzedaży.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny jedynie w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia nie jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
§ 8 Skutki odstąpienia od Umowy
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy koszt zamówienia, wyłączając koszty przesyłki.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
§ 9 Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 2 niniejszego Regulaminu.
§ 10 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 11 Zastrzeżenia
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać. Formularz ten należy odesłać wypełniony w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
MARTA NOWICKA
Stryjewskiego 20b/2, 80-611 Gdańsk
adres e-mail: tuptupgdansk@gmail.com
Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
1)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3)…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data odbioru zamówienia:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko Konsumenta:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres Konsumenta:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Dane do przelewu*:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………….
Data i Podpis**
* Numer konta bankowego Konsumenta, na które ma zostać wykonany zwrot środków za rzeczy będące przedmiotem odstąpienia od umowy sprzedaży.
**Podpis tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej.